جوانه


جوانه


اس ام اس های دوستی

 

اس ام اس دوستی زیبا

 

تحفه ایی یافت نکردم که فدای تو کنم یک سبد عاطفه دارم همه تقدیم تو باد.


اس ام اس دوستی

 

گفتند دوست چند بخشه؟

گفتم ای آقاکارش از شهر و بخش و روستا گذشته.

(**یه دنیاست**)


اس ام اس دوستی

 

به لوتی میگم : آب بده دریا میده ، میگم گل بده گلستان میده ، میگم معرفت و دوستی بده همش شماره تو رو میده


اس ام اس دوستی زیبا

 

آن زمان که باید دوست بداریم کوتاهی می کنیم ، آن زمان که دوستمان دارند لجبازی میکنیم ، و بعد برای آنچه از دست رفته آآآه میکشیم …


اس ام اس دوستی

 

خداوندا نگهداره عزیزانی باش ، که خاطرشان هرگز از خاطرمان بیرون نمی رود .


اس ام اس دوستی

 

رفقای امروز مثل انارند ، رنگ خوبی دارن اما وفا ندارن .


اس ام اس دوستی

 

دم هر چی رفیقه گرم ، کمر هر چی نارفیقه خم ، روی هر چی بامرامه کم ، برای دشمنات آرزوی زلزله بم ، انشالله نبینی غم


اس ام اس رفاقت

 

میدونستی ؛

رفاقت معرفت نمیاره … این معرفتِ که رفاقت میاره … !


اس ام اس دوستی

 

چندیست ز یاران قدیمی خبری نیست
ازآن همه خوبی ومحبت اثری نیست
چشمم به در و گوش به گوشی و دلم تنگ
در کوچه تنهایی ما رهگذری نیست . . .


اس ام اس دوستی زیبا

 

میگن محبت مثل یه سکه میمونه اگه بیوفته توی قلک قلب یکی دیگه نمی شه درش آورد مگر اینکه بشکنیش ….

شرمنده قلب من پلاستیکیه دیگه راهی نداره!!


اس ام اس دوستی

 

خسته شدم از بس به آدمایی که میخوان جای تو رو توی قلبم بگیرن گفتم :

ببخشید اینجا جای دوستمه ، الان برمیگرده !


اس ام اس دوستی

 

دیروز روز جهانی آوارگان بود، توقع داشتم یه تشکر خشک و خالی از ما میکردی که یه عمریه آوارتیم !!!


اس ام اس رفیق

 

آب دماغتیم…آنتی هیستامین بخور ، فنا شیم


اس ام اس رفیق

 

دنده موتورتیم رفیق با پا بزن تو سرمون خلاصمون کن!


اس ام اس رفیق

 

زغال قلیونتم رفیق! میسوزم تا بسازمت!!!


اس ام اس رفاقت

 

ای رفیق با وفا! هر روز دعایت می کنم گر ندارم زانتیا، خاور فدایت می کنم!


 

اس ام اس دوستی

 

اگه بگم خرابتم قول میدی تعمیرم کنی ؟


اس ام اس دوستی

 

دم هرچی رفیقه گرم، کمر هرچی نا رفیقه خم، روی هرچی بی مرامه کم، برای دشمنات آرزوی زلزله بم زیر چشم دشمنات نم، ایشالا نبینی غم . .


اس ام اس دوستی و رفاقت

 

میدونى اوج رفاقت کجاست؟ به فکر رفیقى باشى که هیچ وقت به فکر تو نیست. من الان در اوج رفاقتم


اس ام اس دوستی

 

دوستی من و تو مانند میخ طویله ست که هیچ کره خری قادر به کندن آن نیست



 


نويسنده: عباس اخوان | تاريخ: جمعه 25 فروردين 1391برچسب:, | موضوع: <-PostCategory-> |